Copy.

Wat houdt copywriting in? Waarom is deze vorm van communicatie iets heel anders dan marketing en hoe zet je dit op de juiste manier in om jouw boodschap helder weg te zetten?

Hoe zorg je dat mensen jouw teksten wíllen lezen? Hoe raak je de juiste snaar en neem je lezers mee in jouw missie?

Even een stukje schrijven, dat is toch zo gepiept? Het lijkt inderdaad zo makkelijk, tot je het zelf moet doen. Hoe ík dat doe? 

Door middel van creatief en conversiegericht schrijven. Je wil zodra jij jouw project met de wereld gaat delen, waar je met hart en ziel inzit, dat het de lezer boeit. Uitnodigt tot reflectie, reactie, het liefst zelfs interactie!

Mensen hebben vaak de neiging om veel te ver uit te weiden. Gevolg? Stoffige teksten, draken van woorden en niemand die er nog soep van kan koken. Ga je te snel, te diep? Dan ben je jouw lezer nog sneller kwijt dan een ADHD’er een bos sleutels én is het een hel van een karwei deze terug te krijgen.

Het verschil tussen een aardig stukje en een spraakmakend verhaal maakt of breekt jouw boodschap en zet mensen wel of niet in beweging. Door middel van conversiegericht schrijven overtuig ik jouw doelgroep met de juiste psychologie en argumenten. Ik schrijf eenvoudig maar aantrekkelijk en verleidelijk met de juiste call-to-actions (CTA’s). 

Doordat ik alleen met je samenwerk als ik jouw visie en missie deel, schrijf ik vanuit mijn hart en maakt mijn hoofd teksten die raken. Ik overtuig, neem jouw lezers mee en zorg ervoor dat zij ook fan worden van jouw project, omdat jij het verschil maakt.

Aangezien communicatie ontzettend breed is, ben ik inzetbaar voor:

  • Bloggen
  • Copywriting
  • Storytelling

Dankzij mijn cross-sectorale ervaring zet je mij naadloos in op cultuur, duurzaam reizen en mens & maatschappij. 

Oké, tof. Goed verhaal Jans, lekker kort 😉. Geef me eens wat voorbeelden van wat je allemaal doet!